середа, 22 липня 2015 р.

Сліпий капітан

Учні кожного ряду вибирають по капітану, яким зав'язують очі, і, керуючись вказівками-підказками тільки свого ряду, вони виконують навчальне завдання.
- Вставляють пропущені слова в тексти (ухвали), заздалегідь написані вчителем на дошці (за текстом на кожного капітана; зміст текстів може збігатися або бути різним);
- Витягають білетик із завданням для всього ряду (або команди);
- Вгадують відповідає домашнє завдання (правило, визначення і т. П.);
- Вставляють відповіді в стовпчиках прикладів на дошці;
- На дотик відгадують муляж, навчальний посібник, макет і розповідають про нього все, що знають, і т. п.

На фізиці, хімії:
- Шукають наочний посібник по темі уроку (гаряче-холодне);
- Збирають із складових частин модель, схему, конструкцію;
- Розшифровують стовпчик умовних позначень (наприклад, q - кількість електрики, Cu - мідь) і т.д.

На геометрії, математиці:
- Домальовують (або виправляють) креслення на дошці;
- Записують умову виголошуваного учителем завдання (варіанти: її рішення або відповідь) і т.д.

Подібні завдання, як правило, викликають в учнів великий азарт і надовго запам'ятовуються разом з тим навчальний матеріал, який був задіяний в завданні.

Чим більше сліпих капітанів, тим гучніше, плутаніше і веселіше. Підкреслимо, що смішна плутанина стимулює прагнення учнів «заднім числом», в спокійній обстановці (наприклад, вдома або на перерві) так-таки гарненько розібратися у виниклій по ходу ігрового завдання проблемі.
Автор: В. Букатов
Джерело: http://www.openlesson.ru/?p=636

Немає коментарів:

Дописати коментар