понеділок, 17 серпня 2015 р.

Як боротися з шумом в класі за допомогою записок

Навчальний день у другому класі маленької початкової школи Західної Вірджинії звичайно починався з гамору, слушного по всій окрузі. Учитель бажаючи, щоб його почули, підвищував голос, діти відповідали тим же. В результаті обстановка в класі була галасливою як в переповненому ресторані або барі. І тут за справу взявся педагог, який спеціалізується на поведінкових методах.
Щоб навчальний день розпочався з тиші, він сказав дітям, що сьогодні вони займуться чимось новим. Коли продзвенить перший дзвоник, всі будуть мовчати протягом 5 хвилин. Але дітям дозволяється спілкуватися записками з тими однокласниками, до яких вони можуть дотягнутися, не встаючи з місця.

- А що робити, якщо ми не знаємо, як пишеться якийсь слово? - Запитала маленька дівчинка.
- Напиши його так, як тобі здається правильним, а я подивлюся, чи зможу я зрозуміти, що ти мала на увазі.

Продзвенів дзвоник. всі мовчки почали писати. Учні, які не знали, як пишеться те чи інше слово, піднімали руки і вчитель показував їм правильний варіант написання. Деякі слова, з приводу яких у дітей виникали питання, без зайвих коментарів були виписані на дошці. Коли п'ять хвилин минули, в класі було спокійно. Навчальний день розпочався з заспокійливої тиші.

Після кількох таких днів (завдяки яким в учнів покращилися почерки і правопис), в клас якось зайшов директор і почав розмовляти з учителем. Останній підніс палець до губ підійшов до дошки, і, до подиву учнів, написав: вам не можна розмовляти доведеться писати.

З книги Джулії Варгас «Методологія підвищення шкільної успішності».

Немає коментарів:

Дописати коментар