понеділок, 17 серпня 2015 р.

Педагогічні страшилки

БОРОТЬБА ЗА МІЛІМЕТРИ
Все, що Маша виголошує на уроці - хоч і по справі, але так тихо, що це викликає мимовільний протест. Вчителі що тільки не робили: і вухо нахиляли, і вмовляли, і погрожували. Не допомагало.

Матвій Ілліч думав, думав, як з нею бути, та й каже:
- Ну що, Маша, сьогодні ти заробила ось таку "п'ятірку", - і ставить їй у щоденник малю-ю-юсенькую "пятірочку" десь в районі правого верхнього кута квадрата, а підпис, навпаки, малює величезну.
Почали вони, по-моєму, з міліметра. На даний момент розміри наближаються вже до чотирьох з половиною міліметрів.

Поспоримо на "Мамбо"?
Два тижні тому я кажу Денису:
- Споримо, диктант на 10 не напишеш?
- Споримо, - каже, - напишу.
- На що споримо?
- На "Дядю Стьопу" (це цукерка).
А диктант на цей раз такий: я заздалегідь говорю кожному його номер за збірником, вдома хлопці готують текст і потім у класі під диктовку пишуть.
Денис цілий тиждень готувався. Схоже, напам'ять вивчив, тому що написав на 9.
Наша з Денисом суперечка реалізовувалася при великому скупченні народу. Всі стояли навколо мого вчительського столу і перевіряли роботу паралельно зі мною. Всі разом знайшли дві помилки. Вірніше, це були навіть не помилки, а описки (типу замість "е" - "є").
Коротше, пішов Денис за "Дядьою Стьопою".
Тут знову підходить він до мене на днях: "А який у нас диктант наступний?" Поспорили на "Мамбу".
Мама Дениса на вулиці до мене підходить:
- Написали диктант?
- Ні, у нас ще уроку не було.
Діти в курсі, мама в курсі. Ціла, загалом, епопея.
Після уроку почали читати роботу Дениса хором. Знайшли помилку - у словниковому слові замість "а" "о" написав. 9 балів. У Дениса очі на лоб: "Я не міг зробити цю помилку!"
Тут Микита підбігає: я теж так хочу. Я йому кажу:
- Але диктант вже написаний! Пізно спорити!
- Ні, споримо! Ви ще мою роботу не перевіряли!
Ну, добре, поспорили. Кладе він свій зошит - виключно грамотно написано. І раптом бачу - перенос не по складах. І ще - замість коми крапка потрібна. Зрозуміло, що це насправді кома, але графічно вийшла крапка.
Так що в той день я заробив аж дві "Мамби".

Педагогічні "страшилки" записані Марією Ганькіной зі слів вчителів і батьків
Ще "страшилки": http://setilab.ru/modules/article/view.article.php/c24/197/p54?category=24&article=197&page=33

Немає коментарів:

Дописати коментар