пʼятниця, 10 липня 2015 р.

Відпустка з користю

Відкритий дистанційний курс "Змішане навчання"
20 липня - 8 серпня 2015
Чому так багато уваги приділяється змішаному навчанню? Чому говорять, що за ним майбутнє? Невже перевернутий клас - це і є змішане навчання?
Ці та інші питання пропонується обговорити в даному відкритому дистанційному курсі.

Мета курсу: визначити умови появи в змішаному курсі синергетичного ефекту і показати, що змішане навчання - це майбутнє у розвитку ефективних педагогічних технологій. Або спростувати це припущення.

Умови участі в курсі
1. Теоретичний матеріал до занять дається в стислому вигляді з великою кількістю посилань на матеріали різних авторів в Інтернет. Посилань дуже багато (30-80), в більшості випадків англомовні. Прочитати все не можливо. Необхідно вибрати 3-5 привабливих документів і познайомитися з ними.
2. Підготувати невелику анотацію (пів сторінки) кожного документа і висловити свою думку про нього. Зробити висновки і дати пропозиції.
3. Розмістити свої матеріали у відповідному форумі. Можна розмістити матеріал в особистому блозі, а у формі привести посилання.
4. Познайомитися з роботами своїх колег, провести обговорення і дати пропозиції щодо запропонованих питань.
5. Заповнити «Звіт про роботу протягом тижня»
Участь у курсі безкоштовна.

Для участі в курсі необхідно зареєструватися на сайті http://moodle.com.ua/264/course/view.php?id=3

Тиждень 1. Тенденції розвитку освіти в світі і роль змішаного навчання.
Мета: визначити тенденції розвитку технологій і педагогічних методів, пояснити, чому педагогічні методи відстають від технологій.
Для того щоб зрозуміти місце змішаного навчання в сучасній освіті необхідно розглянути поточний стан розвитку технологій та їх впливу на навчання. У список публікацій включені тенденції розвитку технологій і педагогічних підходів, які використовуються в останній час.

Тиждень 2 Синергетичні властивості змішаного навчання: міф чи реальність.
Мета: провести SWOT аналіз змішаного навчання, визначити синергетичні властивості змішаного навчання.
Змішане навчання - поєднання традиційного і онлайн навчання. На думку зарубіжних педагогів, при певних поєднаннях починає проявлятися синергетичний ефект. На жаль, конкретних прикладів поки знайти не вдається. Можливо, їх просто мало або їх не вдалося знайти. Передбачається, що спільна робота слухачів дасть відповідь на це питання.

Тиждень 3. Гейміфікація в змішаному навчанні.
Мета: визначити роль Гейміфікації у розвитку змішаного навчання, можливі шляхи використання.
Змішане навчання припускає використання нових технологій, методів, серед яких можна виділити мікроігри і Гейміфікацію. Як це повинно використовуватися, поки остаточно не визначено. У той же час вже існують методи їх використання в навчальному процесі.

Немає коментарів:

Дописати коментар